Dag 0: De dag .. - Reisverslag uit Delft, Nederland van Jaco Robijn - WaarBenJij.nu Dag 0: De dag .. - Reisverslag uit Delft, Nederland van Jaco Robijn - WaarBenJij.nu

Dag 0: De dag ..

Door: Jaco

Blijf op de hoogte en volg Jaco

13 April 2016 | Nederland, Delft

wo 13apr

De dag voor vertrek, ik kom tijd te kort, moet aan zoveel verschillende dingen denken...
Gelukkig is mijn eerste slaapplek geregeld, in Barendrecht. Dus een heel stuk lopen, maar het wordt mooi weer!
Nu inpakken!

Een goede fee komt op bezoek. Ze geeft proviand mee voor onderweg.
Het zit in een klein doorzichtig tasje.
Daarover later.

  • 14 April 2016 - 08:40

    Maaike:

    Lieve broer , een hele mooie en avontuurlijke reis wens ik jou, hoop dat je genoeg Schoenen bij je hebt! Veel liefs Maaike

  • 14 April 2016 - 11:57

    Eddie Roeleveld:

    Een hele klus heb je voor de boeg, maar ik weet zeker dat je het gaat lukken! Ann en ik blijven met spanning uitzien naar je wederwaardigheden....

  • 14 April 2016 - 14:35

    Anneke:

    Jaco veel geluk wens ik jou ! Lieve groeten van Anneke

  • 14 April 2016 - 15:06

    Hermien:

    Veel succes Jaco en een mooie reis!

  • 14 April 2016 - 16:26

    Johan Grootveld:

    Alle succes op weg naar de eeuwige stad, ik hoop zoiets ook ooit te doen!

  • 14 April 2016 - 21:38

    Pascale:

    Opa,
    Jaco,

    Veel plezier en succes gewenst!!
    Gelukkige verjaardag

Tags: dag 0

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jaco

Ik loop als pelgrim naar Rome, een wens die ik al 20 jaar koester, geïnspireerd door Rein Bloem, "De weg der wonderen", 1998, en later door Dick de Boer, "Emo's Reis", 2011, samen met de populaire versie "Emo's Labyrint". Voor Henny

Actief sinds 06 April 2016
Verslag gelezen: 401
Totaal aantal bezoekers 30754

Voorgaande reizen:

14 April 2016 - 31 Juli 2016

De Weg is het Doel

Landen bezocht: