Dag 29: Rusten, regelen - Reisverslag uit Brienne-le-Château, Frankrijk van Jaco Robijn - WaarBenJij.nu Dag 29: Rusten, regelen - Reisverslag uit Brienne-le-Château, Frankrijk van Jaco Robijn - WaarBenJij.nu

Dag 29: Rusten, regelen

Door: Jaco

Blijf op de hoogte en volg Jaco

12 Mei 2016 | Frankrijk, Brienne-le-Château

do 12mei
Vandaag gaat mijn 5e week in! Niet te geloven dat ik al 4 weken van huis ben en volgens mijn buren gaat daar nog alles goed!
Ik heb het gevoel dat ik al eindeloos lang door Europa sjouw, elke dag wat anders zie en andere mensen tegenkom.

Vandaag nog even bij de priester tegenover de St. Pierre et St. Paul (12e eeuw) in Brienne, waar je prachtige grisaille vensters hebt (16e eeuw), aangebeld voor een tampon (stempel). Het is een hele mooie!
Een rustige dag is dit, de komende dagen plannen, dat kost altijd veel tijd, zeker met Pinksteren als alles vol zit.

  • 13 Mei 2016 - 21:23

    Hermien:

    Hallo Jaco, Heerlijk hoor, even een paar dagen rusten, de boog kan niet altijd gespannen zijn.
    Volgens mij doet de reis je goed', ondanks de moeilijke momenten. Je bijzondere ontmoetingen en de gedachten overal aan, je komt jezelf wel tegen ;)
    Succes weer verder op je tocht ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jaco

Ik loop als pelgrim naar Rome, een wens die ik al 20 jaar koester, geïnspireerd door Rein Bloem, "De weg der wonderen", 1998, en later door Dick de Boer, "Emo's Reis", 2011, samen met de populaire versie "Emo's Labyrint". Voor Henny

Actief sinds 06 April 2016
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 30837

Voorgaande reizen:

14 April 2016 - 31 Juli 2016

De Weg is het Doel

Landen bezocht: